Pescuit de toamna la tara

Pescuit de toamna la tara
V-am mai zis eu ca e bine in Delta la tara, acum am sa va vorbesc despre o premiera :) 

Iar daca nu credeti ca este Delta, luati de-aici :)
Delta de la tara

Am debutat la pescuit de stiuca


De fapt la pescuit de stiuca am mai fost dar acum am prins stiuca prima data :)

Pe la mine la tara am prins tot felul de pesti, caras, caracuda, rosioara, crap, lin, tipar, biban, salau, oblete sau platica, dar stiuca inca nu reusisem sa prind.

Am fost odata special la pescuit de stiuca, cu ancore si fir metalic. Fir metalic pentru ca stiuca reteaza firul de pescuit normal. Mai trage cateodata si la rama si daca n-o scoti repede, reteaza firul si scapa.

Cum am pescuit stiuca


Pe intinderi mari de apa se pescuieste cu blinker, dar eu am pescuit cu undita, cu ancora si cu pestisori prinsi inainte. Unul dintre cele 3 capete ale ancorei se trece prin pestisor iar celelalte 2 ace raman libere, ca sa agate stiuca.

Smecheria este sa nu tragi imediat dupa ce a scufundat pluta, ci sa mai lasi 20-25 de secunde ca sa fii sigur ca n-o mai scapi.

Prima dara n-am avut rabdare sa numar decat pana la 13 dar am avut noroc, dupa ce am scosc stiuca pe mal a scuipat ancora. Prea tarziu :)
prima stiuca
A doua oara am numarat pana la 20 si a fost ok, stiuca era prinsa cu 2 dintre cele 3 ace.
a doua stiuca

Caras, rosioara si stiuca


Stiuci am prins doar 2 si inca 2 taica-meu,
stiucile
insa am prins suficienti carasi si cateva rosioare incat sa fie vreo 6-7 kile de peste.
captura de peste: caras, stiuca si rosioara
Cele 2 stiuci prinse de mine au poposita in tava si tare bune au fost :)
stiuca umpluta la gratar
Ca sa nu zic ca am mancat si ciorba de stiuca :) Yam-yam :) Stiuca este destul de fada la gust, dar in ciorba sau in cuptor umpluta cu legume are un gust foarte bun.

Cei mai buni pesti


Dupa parerea mea, cei mai gustosi pesti sunt carasul (de apa dulce) si guvidul (de apa sarata). Tot ei sunt pestii cu cele mai multe oase, asa ca placerea este... seulement pour les connaisseurs :)

Pana la urmatoarea partida de pescuit va las cu mai multe imagini de la pescuitul de toamna de la tara.

Spor!

Etichete: