Miercurea fara carne 29 Iunie 2016

Miercurea fara carne - tapas de icre
Bine ati revenit la Miercurea fara carne intr-o saptamana mai suportabila din punct de vedere al caniculei. Din acest motiv azi am bucatarit un pic mai mult cu foc dar am si ingrediente care sunt foarte bune reci.

Pentru de dimineata am avut tapas de icre. Ce vreti, vin vacantele si-mi vine si mie dor de tapas-urile din Barcelona, pe care le-am adaptat romaneste cu icre de peste, rosii uscate, masline, patrunjel si Grana Padano. Am mai suplimentat cu o placinta de mere facuta in casa.
ciuperci umplute
La pranz am facut ciuperci umplute pe pat de ceapa si patrunjel maruntit. Umplutura a fost mesterita din branza si usturoi verde.

Seara ma asteapta o ciorba racoroasa de dovlecei. Yam-yam!
ciorba de dovlecei
Pofta buna fara carne!

Update:
Daca ciorba mea de dovlecei nu va face cu ochiul, poftiti va rog la dovlecei pane la Camelia pe blog iar daca pofiti la un chec sarat cu rosii uscate, va invit la Raluca pe blog :)

Etichete: