A fost o zi multiculturala la Craiova

A fost o zi multiculturala la Craiova
Eu v-am invitat la Craiova Multicultural Day III, daca n-ati venit, voi ati pierdut ;)

Si ca sa vedeti ce-ati pierdut, las aici cateva imagini multiculturale. Asa a fost, imaginile vorbesc si pentru editia trecuta, am sa va explic si in cuvinte despre ce-a fost vorba astazi :)
Zig Zag prin POltenia
Reprezentantii tarilor au avut un stand de prezentare dotat cu materiale informative, anumite mancaruri, bauturi si explicatii pentru cei interesati de tara respectiva. Vizitatorii au primit un pasaport multicultural, in care reprezentantii tarilor au scris in limba respectiva. Ca sa intelegeti despre ce este vorba, va prezint dau un exemplu din zona Moldo-POltenia :)
zona Moldo-POltenia
I-am rugat sa-mi spuna fiecare cum se zice in tara lui cand dai noroc cu vin sau bere, o bere preferata, un vin preferat sau o alta bautura traditionala din tara lor. Si daca tot am facut o poza multiculturala in Moldo-POltenia, am sa redau vizele din pasaport tot din aceasta zona :)
vize din Moldova si Polonia
In ordine alfabetica, am puz cateva vize multiculturale:

Afganistan
Afganistan
Basarabia
Basarabia
Brazilia
Brazilia
Franta
Franta
Koreea
Koreea
Mexic
Mexic
Polonia
Polonia
Zimbabwe
Zimbabwe
Vizita mea a avut si ingrediente gastronomice, un vin de buturuga si gogosi romanesti,
vin de buturuga si gogosi romanesti
alaturi de branzeturi frantuzesti :)
branzeturi frantuzesti
Ce poti mai mult sa-ti doaresti? Poate niste momente artistice.
momente artistice
Pai au cam fost si picturi moderne sau dansuri, dar si manifestari din zona traditionala.

Am ascultat o doina haiduceasca,



am fost poftiti la hora mare



si apoi la joc pentru toata lumea.



Bineinteles ca n-au lipsit pozele de grup.
poza de grup multicultural
Daca voi ati fost cei care au lipsit din peisaj, aveti grija sa nu ratati urmatoarea zi a multiculturalitatii in Craiova.

Spor multicultural!

Etichete: , , ,