Blogosfera craioveana pe unde radio

Blogosfera craioveana pe unde radio
Ca sunt fan si ascultator fidel al RFI stiti deja, azi insa am avut o scurta interventie in emisiunea Zebra, moderata de Mihaela Dedeoglu.

Va ziceam saptamana trecuta despre un sondaj cultural, dar proiectul cuprinde si emisiuni in orasele candidate pentru titlul de Capitala Europeana a Culturii 2021.
Craiova culturala la RFI
Emisiunea a fost un maraton de 3 ore, la microfon succedandu-se autoritatile locale, managerii institutiilor culturale, universitari, ziaristi si bloggeri.
Zebra RFI la Craiova
Am avut onoarea sa particip la emisiune alaturi de Sorin Liviu Damean - Sef Catedra de Istorie a Universitatii din Craiova, Florin Ridiche - Managerul Muzeului de Istorie, Adriana Teodorescu - Managerul Teatrului pentru copii si tineret Colibri si Anca Vinteanu - jurnalist Lupa.
N-am avut foarte mult timp la dispozitie, dar am reusit sa punctez cateva idei.
Avem si inregistrarea online a emisiunii, gasiti aici cateva informatii foarte interesante.

Si nu s-a terminat, am avut si o scurta interventie dupa ora 19:00 la Radio Lynx, vorbind despre SuperBlog.



Spor radios!

Etichete: , , ,