Bucurie, Sanziene si veselie in Banie

 Bucurie si veselie in Banie de Sanziene
Asa cum va anuntam, BanIA a sarbatorit IA si bucuria a fost cu atat mai mare cu cat majoritatea colegilor din blogosfera au imbracat IA sau camasa traditionala barbateasca.

Am avut parte si de un mic interviu despre purtarea camasii barbatesti (multumesc inca o data Alina pentru camasa de calusar), 
interviu in camasa de calusar
apoi impreuna cu colegii de blogosfera m-am bucurat de defilare, fotografii facute de colegii de la cercul foto, 
cercul de fotografIE
muzica populara de calitate si jocuri in noapte. Dar sa le luam pe rand. Mai intai am facut prezenta blogosferica :)

Alina, Madalina si Oana
Alina, Madalina si Oana
David si Meli
David si Meli
BucurIE alb-albastra: Oana, Alina, Xaara, Kinga
BucurIE alb-albastra: Oana, Alina, Xaara, Kinga
SelfIE: Sandra, Mirela, Gabi
SelfIE: Sandra, Mirela, Gabi
Dupa defilare, toata suflarea s-a strans in Piata Fratii Buzesti, concentratia de ii pe metru patrat a crescut, iar cei mai curajosi au pasit pe scena (cam asa se vedea piata de pe scena).
Piata plina de ii, vazuta de pe scena
Mi-a placut ca au fost foarte multe mame cu copii,
Mame cu copii imbracati in ii
unii dintre micuti au primit premii,
Copii, ii si premii
dar toti erau adorabil in costumele populare.
Copii in costume traditionale
Si ei si mamicile :)
Mamici si copii, toti in ii
Dupa parada iilor pe scena a inceput spectacolul folcloric, deschis tot de cei mici :)
spectacol folcloric
Pentru ca era cald si mi se deschisese pofta de bere, ne-am mutat la 2 pasi, la Facebar, de unde auzeam muzica. Aici au mai intregit prezenta blogosferica Sanda si Vali,
Picture in picture si ii alb-albastre
iar Sergiu si Miki au venit cu gemenii din dotare.
Mama in ie, gemenii in colivie :)
Am fost 15 in total, cam ca la un Blog Meet mai mic, dar de la mic la mare ne-am bucurat de sarbatoare. Dupa hidratarea de la Facebar am revenit in piata, unde bucuria era in toi si pe scena,



si in public.



A fost o adevarata sarbatoare de Sanziene si ma bucur pentru cei care au ales sa participe la ea imbracati corespunzator. 
Sanziene
Despre Sanziene si iil am gasit un material la AlegeTV.



Spor!

Etichete: , , , , ,