Miercurea fara carne 22 Aprilie

Miercurea fara carne 22 Aprilie
Bine v-am regasit la Miercurea fara carne, la fix dupa ghiftuielile de Paste. Iata ce-am exersat azi la meniu :)

Pentru de dimineata am avut paine facuta in casa, cu unt facut de Delaco, ardei rosu, placinta de casa si 2 rosii.

Pe la 10:00 am bagat o patratica de ciocolata neagra, luata de la Roma.
ciocolata neagra de la Roma
La pranz am mers tot pe rosu si un pic de verde: salata de rosii, lipie cu rosii si oua rosii :) Verdele a fost reprezentat de castraveti si ceapa verde.
salata de rosii, castraveti si ceapa verde
Seara ma dau total pe verde, pentru ca abia astept sa savurez o ciorba de verdeturi (dragavei, spanac, loboda si macris). Vine si poza mai pe seara. Dar pana atunci...
ciorba de verdeturi
Pofta buna fara carne!

Update: Si-au mai adus contributia la Miercurea fara carne Kinga si Xaara.

Etichete: , , , , ,