Dorul Basarabiei - 97 de ani de la Unire

Dorul Basarabiei - 97 de ani de la Unire
Am marcat implinirea celor 97 de ani de la Unirea Basarabiei cu Romania la Casa Studentilor, participand la evenimentul Dorul Basarabiei, organizat de Asociatia Studentilor Basarabeni din Craiova.

Viorica Clima a prezentat spectacolul si pe artistii care au ales sa marcheze pe scena aceasta zi.
Viorica Clima
Numele spectacolului a fost inspirat de la melodia "Dorul Basarabiei", pe care am aplaudat-o in interpretarea lui Alin Oncescu.



Zorina Balan ne impresionat prin cuvintele pline de credinta
Zorina Balan
apoi Marga Bulugean, de la Cuvantul Liberatatii, a adresat cateva indemnuri celor prezenti.
Marga Bulugean
Am ascultat si versuri ale unor poeti basarabeni, in lectura Adrianei Ioncu
Adriana Ioncu
si a lui Emanuel Popescu.
Emanuel Popescu
Alla Cebotari ne-a adus cantece din Basarabia, din repertoriul regretatilor Ion si Doina Aldea-Teodorovici.
Alla Cebotari
Apoi si-a facut aparitia Ansamblul Folcloric Maria Tanase, incantandu-ne cu o serie de jocuri populare oltenesti.
Ansamblul Folcloric Maria Tanase
Ciri Mayer a ridicat sala in picioare printr-un colaj de melodii inceput cu "Canta cucu-n Bucovina".



Au mai urmat o serie de jocuri populare moldovenesti in interpretarea Ansamblului Maria Tanase
Jocuri moldovenesti
iar spectacolul s-a incheiat intr-un mod simbolic, din nou cu spectatorii in picioare, aplaudandu-le pe surorile Ciubotaru-Cebotari, Viorica venind din Basarabia iar Alla fiind in Craiova multi ani.



Mie mi-a placut spectacolul, dar mi-a placut mai mult cel de anul trecut, Basarabia canta romaneste. Poate si pentru ca a fost primul la care am participat, dar cred ca a contat foarte mult si locatia. Anul asta nici vremea n-a tinut cu organizatorii, dar sper ca in anii urmatori sa fie mai bine.

Spor fratesc!

Etichete: , , , ,