Secret Santa cu #livrarespeciala TNT

Secret Santa cu #livrarespeciala TNT
Anul trecut pe vremea asta am fost pentru prima data Secret Santa, iar de curand am facut un Secret Santa la Craiova Blog Meet. Inca mai am de livrat cadouri de la Craiova Blog Meet, dar pana la Straja ramane secret :)

A propos de secret, ieri m-am trezit cu un mesaj pe telefon: "TNT va  livra, in cursul zilei de astazi, transportul cu nr.... ". Eu nu asteptam vreo livrare, asa ca m-am gandit ca e vreo surpriza. Si chiar asa a fost :) Nu doar prin exprimarea naturala ca Aloe Vera, din scrisoare, ci si prin scop.

Adica TNT are o promotie pentru livrari gratuite, dar imi pune si mie la dispozitie o livrare speciala gratuita, livrare prin care eu sa fiu Secret Santa. Am la indemana chiar si un AWB pretiparit, expeditorul fiind... Secret Santa :)
Secret Santa de la TNT
Ce sa zic, am fost surprins, m-am bucurat iar acum m-am pus pe imaginat :)

Am o mica idee despre o #livrarespeciala, dar nu spun nimic ;)

Spor secret!

Etichete: ,