Fuse, fuse si se duse Gala SuperBlog

Fuse, fuse si se duse Gala SuperBlog 2014
Cum a fost la Gala SuperBlog 2014 vedeti in video-ul de mai jos, dar ce nu s-a vazut, ramane de povestit :)


Am ajuns Vineri seara la Vila Alpin, pe la 23:00, tocmai bine cat sa bem o "Metaxa boabe" - seulement pour les connaisseurs. Pentru ca sala de conferinte era deja aranjata pentru Gala, am renuntat la traditionalul ping-pong si ne-am stins amarul cu o bere de noapte buna :)
Ne-am trezit la fix pentru a prinde rasaritul soarelui pe varfurile muntilor si sosirea trainerilor (cei care au sosit cu trenul si cu Nasa la Gala).
Daca tot s-au incalzit ei cu o cafea, am bifat si noi micul dejun. Si cum toti s-au dus la culcare iar eu n-aveam somn, am mai desavarsit cateva detalii: playlist-ul pentru party a aajuns la DJ si postarea zilnica a ajuns la voi, ca sa stiti cum e si ce ne asteapta.

Pe la pranz am strans gasca (cei care au reusit sa se trezeasca) si am dat o tura prin Straja plina de zapada. 

Dupa vreo 2 ore de mers,
la plimbare prin Straja
de visinata,
Hai noroc cu visinata
ciocolata
ciocolata neagra pentru iarna alba
si poze,
poza de grup blogosferic
ne-am intors pentru masa de pranz si pentru un vin fiert.
Hai noroc cu vin fiert la Alpin Straja!
Venisera deja multi superbloggeri si multi inca erau pe drum. La 17:00 a inceput Gala, iar pe la 20:00 distractia :)
Party SuperBlog
De data asta n-am mai ratat poza de grup,
poza de grup SuperBlog
iar in mijlocul distractiei am avut parte de "torturi" :)
torturi SuperBlog
Au fost mai multi dansatori decat anul trecut, asa ca ne-am potolit abia pe la 03:00.



Ne-am trezit de dimineata pe la 11:00, iar micul dejun l-am luat de pranz :)
Buna visineata cu mic dejun la pranz
Nu e cola, e (r)afinata olteneasca :)

Cei mai harnici ajunsesera deja la Craiova cand noi ne-am luat la revedere de la gazde si de la superbloggeri.

Am ajuns cu bine acasa, unde am fost luat de odihnit si am bifat Spectacolul de Craciun Katamis Dance.
Spectacol de Craciu - clubul de dans Katamis
Concluzii:
Ma bucur ca am fost mai multi la Straja decat in 2013, ma bucur ca vremea a tinut cu noi si ca am cunoscut superbloggeri noi: Nina, Eugen, Rudia, Eliza, Gabriela... lista e lunga si nici nu voi pune link-uri, ca sa nu se supere nimeni :)

Am pus insa link-uri spre toate pozele in articolul de teasing :)

Spor tuturor!

Etichete: , , ,