A fost Craiova Blog Meet de Noiembrie

A fost Craiova Blog Meet de Noiembrie
Printre dead-line-uri si obligatii online, ne-am facut timp si pentru offline, la Craiova Blog Meet. Ca de obicei am fost la Club Q si tot ca de obicei au fost si persoane noi, chiar daca-i stiam de mai mult timp.

Andrei si Loredana au bifat prima prezenta la Craiova Blog Meet, desi noi ne-am mai intalnit cu diverse ocazii.
Andrei si Loredana
Si Ionela a fost binevenita printre noi, desi n-am mai stat sa facem prezentarile ca in alte dati.
Ionela
Dar iata care au fost cei prezenti (de la stanga la dreapta in imaginea de inceput):
Am vorbit despre concursurile blogosferice si despre dead-line-urile zilei de la Craiova Blogal Initiative si SuperBlog. Apropos de concursuri, Iulian a adus tricourile JCI Cycling Day oferite ca bonus la concursul JCI. Cam asa arata, multumim!
Tricou JCI Cycling Day
Am mai vorbit despre deplasarea din Craiova la Straja pentru Gala, iar unii dintre noi au plecat mai repede, pentru a scrie pana la 23:59. 

Noi am ramas la un bowling, chiar la doua partide, pe care le-am incheiat pe locul 2, desi n-am fost deloc in forma.
scor final la bowling
Urmatorul Craiova Blog Meet va fi pe 7 Decembrie, cand vom avea Secret Santa. Am tras deja biletelele acum, vedem surprizele in Decembrie.

Pana atunci va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet de Noiembrie.

Etichete: , , , , ,