Vineri recomandam... sfaturi

Vineri recomandam... sfaturi
Daca-mi cititi blogul, stiti deja ca particip la SuperBlog. Competitie frumoasa, probe interesante, colegi de competitie super (ca doar sunt SuperBloggeri :) si atmosfera deosebita.

Dar, ca in orice chestie frumoasa, mai exista si uscaturi. Treaba lor ca exista, dar cand se strica atmosfera si sunt jigniti bloggerii la gramada... nu e ok.

Ieri am primit notele la una dintre probe, toate bune si frumoase, dar apoi am citit si frustrarile de serviciu ale unei bloggerite care a facut parte din juriu. Reprezentantul sponsorului ne-a spus ca la jurizare participa mai multi colegi, dar n-am banuit ca pentru unii este o adevarata corvoada.
corvoada la jurizare
A propos, este vorba despre SuperBlog. Asa a fost si-n primavara si tot timpul...

Dupa ce defineste cadrul, ca sa stim ca nu suntem la prima abatere, autoarea incepe cu recomandarile. Recomandari care sunt corecte in general, insa felul si contextul in care sunt spuse sunt total deplasate.

Conteaza ce spune cineva, dar mai ales conteaza cine spune


Cand iti dai cu parerea despre regulile unui concurs, fara macar sa le cunosti imi arata mie, in calitate de concurent, ca sunt jurizat aiurea. Iar tie, in calitate de juriu, ca n-ai citit cerintele probei pe care o jurizezi.
regulament SuperBlog
Poate s-a vrut o recomandare pentru organizatori, dar nici asa nu are rost, pentru ca este o practica obisnuita in lumea buna sa mentionezi ca este un advertorial, concurs etc. Vodafone, de exemplu, recomanda chiar un (P) in titlu, in semn de transparenta si respect pentru cititori.

Degeaba alte recomandari sunt ok, daca te-ai descalificat din start.

Conteaza ce spune cineva, dar mai ales conteaza cum spune


Mi se pare cel putin neprofesionist sa te tragi de sireturi cu persoane pe care nu le cunosti si sa te adresezi jignitor...
exprimare jenanta
Fata draga, dupa parerea mea nici nominalizarile si nici generalizarile nu sunt ok.

"Concluzie: dezamăgită de cele 3 zile pierdute citind aceste aberatii si de calitatea articolelor." 

Si ca sa incheie apoteotic, ne recomanda sa citim. Chiar si etichete....
recomandari
Draguta, aici ai sarit calul, chiar daca el s-o fi impotrivit, saracul. Recomandarea mea nu este sa citesti, ci sa gandesti. Dar vorbim despre citit, asa ca nu cad in greseala generalizarilor. Iti recomand punctual:
Acest articol a fost scris in afara competitiei SuperBlog si vine dupa ce aseara am avut o discutie privata cu autoarea recomandarilor. Nu parea sa-si dea seama ca a jignit concurentii, a trebuit sa-i dau exemple. I-am dat si un sfat: sa stearga articolul.

In schimb a sters doar concluzia generalizatoare referitoare la aberatii si a inlocuit cu un update (evident, nemarcat ca atare).

Am inteles ca nu este parerea sponsorului ci doar opinia unui blogger. Ocazie cu care mi-am spus si eu parerea.

Concluzia mea:  Super! Superficialitate, dublata de un aer de superioritate... Luati, cititi, invatati...

De unde atata superioritate cand citezi titluri aiurea si faci recomandari pe care nici macar tu nu le respecti?

Spor revenitor!

P.S. N-am dat link spre articol, in semn de reciprocitate. In articolul cu recomandari sunt folosite imagini de pe bloguri, dar nu exista link spre sursa imaginilor.

Etichete: , , ,