Sanatatea-i scumpa, dar preventia...


Sanatatea-i scumpa, dar preventia...
© Zerbor | Dreamstime.com - Prevention Is Better Than Cure Photo
Sanatatea este un subiect foarte important pentru mine, iar blogul reflecta aceasta preocupare, fiind un jurnal personal.

Spunem de multe ori "Sanatate inainte de toate", "Hai noroc si sanatate" si asa mai departe, dar oare vorbele noastre au acoperire in fapte?

Recunosc ca si eu "consideram" sanatatea doar in teorie, pana cand am avut primele probleme medicale. Atunci am descoperit ca in sanatate nu e ca la calculatoare, cu 0 si 1. Mi-au trebuit 4 ani si numeroase analize, internari si semne de intrebare, pentru a avea un diagnostic. Si inca 3 ani de incercari, retete si sperante, pana cand am reusit sa rezolv problema. Asa mi-am dat seama ca sanatatea costa, dar si ca este mai ieftin sa previi decat sa tratezi.

De atunci mi-am schimbat stilul de viata, sanatatea a devenit o preocupare permanenta iar preventia o obisnuinta.

A propos de preventie, desi sunt un tip optimist, imi place sa pun raul inainte si sa stau apoi linistit. Mi-am facut asigurare de locuinta cand acestea nu era obligatorii, foloseam cauciucuri de iarna inainte sa apara legea si intotdeauna cand am plecat in strainatate am avut si o asigurare privata, chiar daca aveam deja cardul national de sanatate. Evident ca mi-am facut de mult tip si asigurare de sanatate, dar nu stiam ca exista o asigurare de sanatate internationala. Acum am aflat ca la MediHelp International exista o astfel de asigurare medicala privata.

Avantajele mi se par evidente, principalele beneficii fiind acoperirea internationala si valoarea mare de acoperire. Vorbind despre valoare, nu stiu daca oameni realizeaza ca platesc bani pe asigurarile CASCO, dar cand vine vorba despre sanatatea proprie li se pare mult sa plateasca o asigurare.

Poate cred ca sanatatea este de fier si prefera sa plateasca asigurari pentru fierul din masina, insa atunci cand ii loveste o problema grava de sanatate, e cam tarziu sa mai regrete. Daca atunci cand vrem o masina noua toti visam la Mercedes, ar fi normal sa dam valoare si sanatatii noastre, iar atunci cand facem o asigurare de sanatate, sa o cautam la un lider mondial.

Sunt foarte multi care considera ca sunt prea tineri pentru a se gandi la probleme de sanatate, dar nu stiu ca, atunci cand esti tanar si n-ai probleme, o asigurare de sanatate este mai ieftina si mai accesibila.

Poate ziceti ca nu e nevoie sa mergem in strainatate pentru a ne cauta de sanatate, dar la cati medici pleaca din Romania si la cate stiri despre greseli medicale apar zilnic la TV, o interventie chirurgicala in strainatate devine o optiune de luat in calcul.

Daca am sti cand si unde ne va lovi nenorocul, am putea sa calculam exact costul si timpul unei asigurari de sanatate, dar cum nu stim ce ne rezerva viitorul, o asigurare cat mai acoperitoare este solutia cea mai buna, cu conditia sa fim bine informati.

asigurare complexa
© Ashestosky | Dreamstime.com - Health And Life Insurance Commercial Photo
Informatia corecta este esentiala in zilele noastre. Suntem bombardati zilnic cu informatii din atat de multe surse, incat nici macar nu putem sa procesam informatia primita. Motto-ul blogului meu este "Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei" si tocmai de aceea apreciez informatiile de calitate, care aduc utilitate in viata de zi cu zi.

Medihelp International
O astfel de informatie este aceea ca MediHelp Superior Plan este primul produs pe piata asigurarilor de sanatate din Romania cu cea mai mare limita de acoperire: 2.5 milioane de euro pe an de asigurare.

Pe langa asistenta 24/7 si servicii de urgentaMediHelp Superior Plan include si serviciul de evacuare aeriana.

Un beneficiu evident mi se pare acoperirea internationala, astfel incat daca ai nevoie de spitalizare, analize si interventii chirurgicale in strainatate, aceastea sunt acoperite de asigurare. Este un fel de pasaport international de sanatate de care poate beneficia intreaga familie.

Cand plec in strainatate, imi iau si pasaportul dar si cartea de identitate, ca sa n-am probleme in cazul in care as pierde pasaportul. Imi place sa stau linistit si sa ma bucur de vacanta. La fel este si cu asigurarea internationala de sanatate. Fie ca esti in Romania, fie ca esti in strainatate, te bucuri alaturi de familie stiind ca in caz de necesitate sanatatea iti este asigurata.

Eu sunt o persoana sanatoasa si prima internare in spital am avut-o dupa 30 de ani, atunci cand am "patit" problema de sanatate despre care v-am povestit. Dupa ce am reconsiderat importanta sanatatii, am grija sa ma hranesc corect, sa ma odihnesc si sa fac miscare. Preocuparea mea pentru un stil de viata sanatos se vede si-n felul in care arat, dar poate fi si verificata.

test de sanatate
Zilele trecute colegii mei de serviciu au adus un aparat care analizeaza starea generala de sanatate, pe baza greutatii cat si a densitatii osoase, a masei musculare si a altor criterii.

Erau curiosi cum va fi rezultatul meu, stiindu-ma atent cu nutritia si cu sanatatea. Rezultatul a fost "normal" la toate categoriile. Chiar asa scria: Normal.

Pentru mine a fost un rezultat anticipat, dar cativa dintre ei au fost surprinsi sa vada ca desi mai tineri decat mine, rezultatele lor erau mai "slabe".

V-am povestit "intamplarea" ca sa vedeti ca desi stau bine cu sanatatea, dupa problema personala si dupa cei 7 ani necesari pentru remediere, la a doua problema de sanatate n-as mai pierde timpul sa-i caut rezolvarea in Romania.

Timpul inseamna bani, viata este frumoasa si-mi place sa ma asigur ca o traiesc linistit. Ceea ce va doresc si voua!

Chiar asa, voi aveti o asigurare privata de sanatate?

asigurare de sanatate
© Fantasista | Dreamstime.com - Health Insurance. Photo
Spor asigurator!

Particip cu acest articol la SuperBlog 2014!

Etichete: , , , ,