3000. Articole. Pe blog. Al meu :)


3000. Articole. Pe blog. Al meu :)
© Nytumbleweeds | Dreamstime.com - 3000 Red Odometer Photo
Acesta este articolul cu numarul 3000 publicat la mine pe blog.Daca ma intrebai in 2010, cand mi-am propus sa scriu zilnic pe blog, n-as fi crezut. Daca ma intrebai in 2008, cand am postat primul articol pe blog, nici atat.

Acum cred ca am luat o decizie buna cand m-am decis sa scriu, iar aceasta este o mica-mare aniversare.

Happy Anniversary 3000!
© Miluxian | Dreamstime.com - Happy Anniversary Photo
3000... E mult, e putin? Nu stiu, dar nici nu cred ca asta conteaza atat de mult. Pentru mine conteaza mai mult faptul ca imi place sa scriu la fel de mult ca la inceput. Ba chiar imi place mai mult, scrisul pe blog devenind o obisnuinta si un stil de viata.

Acesta este electrocardiograma mea blogosferica:
electrocardiograma blogosferica
Si asa am colorat eu lumea pana acum, cu articolele mele :)
lumea colorata blogosferic, Natural, ca Aloe Vera
Mult, putin, cum o fi, sa ramana aci :) Va multumesc pentru ca m-ati "suportat" de 3000 de ori :) Promit sa scriu in continuare, in special pentru cei 140 699 de cititori din Romania.

Dar pentru ca este o cifra rotunda si vreau sa stiu care sunt preferintele voastre vis a vis de blogul meu, va invit sa raspundeti la un scurt chestionar.



Spor multumitor!

Etichete: ,