Craiova Sport Blog Meet de August

Craiova Sport Blog Meet de August
A fost ca-n vremurile bune, cand Sambata era Sport Meet iar Duminica rehidratare la Beer Meet :)

Echipa bloggerilor craioveni a trecut Sambata in etapa urmatoare la Cupa Rotaract la volei pe nisip.
Cupa Rotaract la volei pe nisip
Duminica am avut parte de adversari mai dificili si am pierdut in optimi. A fost un meci strans, primul set l-am pierdut, al doilea l-am castigat, iar in baraj am pierdut la mare lupta.
bloggeri pe nisip
Ne-a filmat si o drona
ne-a filmat drona
iar dupa infrangere am fost atat de "suparati" incat se vede si-n poza :)
am infrant si ne-am pozat
De fapt si in teren si pe margine am avut zambetele la noi.
Blogosfera zambareata
Am ramas sa incurajam echipa Jandarmilor, care ne-au fost parteneri de antrenament. Am participat la diverse tombole si am donat pentru reabilitarea unei gradinite din spatiul rural. La final, pentru ca era un eveniment caritabil, organizatorii de la Rotaract Craiova au "udat" evenimentul in stil Ice Bucket Challenge, provocandu-i pe colegii lor din Bucuresti si Timisoara.
Ice Bucket Challenge oltenesc
Fiind la Cupa Rotaract, si-au turnat in cap "doar" o cupa de apa, dar cupa a fost de excavator.

Am imortalizat momentul si intr-un mic video, apoi ne-am pregatit pentru Craiova Blog Meet.



Tot ca in vremurile bune, cand nu ne stiam unii pe altii si ne prezentam blogurile la fiecare intalnire, am avut printre noi bloggeri craioveni care au venit pentru prima data la Blog Meet.
debuturi la Craiova Blog Meet
S-au prezentat si ei,
debut juvenil la Craiova Blog Meet
ne-am prezentat si noi, cei care ne intalnim de vreo 2 ani, si tot asa de vreo 16 ori, pana cand ne-am dat seama ca era deja ora 23:00. Am renuntat la traditionalul bowling si am stabilit ca intalnirea urmatoare sa fie Duminica, 28 Septembrie, ora 19:30, in aceeasu locatie, la Club Q.

Daca tot ne intalnim in fiecare luna, Duminica, aseara am capatat si o noua denumire: "blogaitii de ziua a 7-a". Sper ca le-a placut si noilor veniti la Craiova Blog Meet si vor mai veni, dar pana atunci va las cu cateva imagini de la Craiova Sport Meet, Volei, ziua #2.

Iata si prezenta la Craiova Blog Meet de August, de la stanga la dreapta in imaginea de inceput:
Spor(t)!

Update: Despre Craiova Blog Meet de August mai puteti citi aiciaiciaici si aici.

Etichete: , , , ,